Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu

289 Kč 289 Kč bez DPH
Skladem

Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.

Jméno značky: Grada
Kategorie: Ekonomie, marketing
Autor: Miroslav Karlíček, Petr Král
EAN: 9788024735412
ISBN: 978-80-247-3541-2
Rok vydání: 2011

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: