Marketing

999 Kč 999 Kč bez DPH
Na objednávku

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách.

Jméno značky: Grada
Kategorie: Ekonomie, marketing
Autor: Armstrong Gary, Kotler Philip
EAN: 9788024705132
ISBN: 978-80-247-0513-2
Rok vydání: 2003

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: